Skip to main content

Geschillen- en klachtencommissie

Klachtenregeling

Ben je ergens niet tevreden over of heb je een klacht, laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten. De Kroon werkt heel graag samen aan een oplossing. Opmerkingen of klachten kun je naar ons sturen middels het verzenden van een e-mail sturen naar info@dekroonzorg.nl.

Onafhankelijke klachtencommissie
Je kunt je met een klacht ook rechtstreeks richten tot Quasir Klachtencommissie voor onafhankelijke klachtenbemiddeling.

Algemeen nummer Quasir: (0561) 618 711
Coördinator is mevrouw L. de Boon: (06) 484 455 38
E-mail: bemiddeling@quasir.nl

Bereikbaarheid: 9:00 tot 17:00 uur (ma t/m vr)

Quasir
Postbus 1021
7940 KA Meppel

Stichting Zorggeschil
De Kroon Zorg is ook aangesloten bij de geschillencommissie van Stichting Zorggeschil, zie voor meer informatie de klachtenregeling.